Open Mall: Αν επέμβει η Εισαγγελία και η Αστυνομία είναι πολύ επικίνδυνο να σταματήσει το έργο
Πε 23/03/2023
«Τα δημόσια έργα πρέπει να υλοποιούνται σύμφωνα με όλους τους κανόνες της νομοθεσίας και βάση της τεχνικής τους περιγραφής. Στο έργο του Open Mall υπάρχουν ζητήματα και ένα από αυτά είναι η μη ομαλή επιφάνεια του γρανιτένιου κυβόλιθου. Κατά την άποψη μου, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου ίσως γιατί αυτό ήθελε ο Δήμαρχος, έκανε λανθασμένη επιλογή.
Όταν αλλάζεις τα πεζοδρόμια, ή αλλάζεις το πλάτος ενός δρόμου, ή πεζοδρομείς έναν δρόμο, θα πρέπει να γίνεται τροποποίηση κυκλοφοριακής μελέτης, να έχει εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο και εν συνεχεία να εγκριθεί και από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση ώστε να δημοσιευτεί σε ΦΕΚ.
Σε ορισμένα σημεία του έργου δημιουργείται πρόβλημα με την απορροή όμβριων υδάτων και σε άλλα δεν υπάρχει δίκτυο αποχέτευσης. Για να μη χρειαστεί να ξανασκαφτεί ο δρόμος θα μπορούσε ο Δήμος να κάνει παράλληλα αυτές τις απαραίτητες εργασίες, ειδικά αφού ο ίδιος ο Δήμαρχος λέει ότι έχει δώδεκα εκατομμύρια ευρώ στο ταμείο.
Αν μετά την καταγγελία του συναδέλφου μου κ.Λιβάνη επέμβει η Εισαγγελία και η Αστυνομία, είναι πολύ επικίνδυνο να σταματήσει το έργο. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει ο Δήμος να λάβει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις για να προχωρήσει το έργο.
Θεωρώ ότι ο Δήμαρχος βλέπει το πρόβλημα με τις κακοτεχνίες, αλλά δεν δίνει την πρέπουσα σημασία για να διορθωθούν. Όπως δεν δίνει την πρέπουσα σημασία στον καλλωπισμό των κοινόχρηστων χώρων, εν όψει και της τουριστικής περιόδου που έρχεται, με βρώμικες πλατείες, χωρίς να υπάρχουν παγκάκια, με τα προβλήματα σε ύδρευση και αποχέτευση. Ασχολείται μόνο με το πως θα σχηματίσει ψηφοδέλτιο για τις επερχόμενες εκλογές.
Είχα ζητήσει από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου να επιβλέπουν τις εργασίες του Open Mall γιατί είχα διαπιστώσει ότι θα έχουμε πρόβλημα και η απάντησή τους ήταν, πως ότι δεν γίνει σωστά θα ξηλωθεί, όμως δεν είναι λύση αυτή. Πράγματι στη μελέτη, προβλεπόταν η λιθόστρωση ως μια ενιαία επιφάνεια σε κάθε δρόμο όπου γίνεται παρέμβαση, από το ένα κτήριο μέχρι το άλλο, αλλά θεωρώ ότι αυτό είναι λάθος. Έπρεπε για τους δρόμους, πλάτους 6 έως 8 μέτρων, να υπάρχουν πεζοδρόμια. Όταν σε ένα έργο υπάρχουν αστοχίες, προβλέπεται να γίνονται διορθώσεις κατά την εκτέλεση των εργασιών, όπως συνέβη και με το έργο της οδού Ταβουλάρη, μετά από δική μου παρέμβαση.»