«Ενημερωθήκαμε από τους κατοίκους των Αμπελοκήπων ότι υπήρξε εισροή πετρελαίου στο δίκτυο ύδρευσης.
Εντοπίστηκε το πρόβλημα σε ένα πρατήριο καυσίμων της περιοχής.
Υπήρξε μια αστοχία, ο επιχειρηματίας παραδέχθηκε το λάθος του, αναλαμβάνοντας την ευθύνη και το κόστος των ζημιών.
Κοινοποιήσαμε το συμβάν σε αστυνομία, υγειονομικό και Περιφέρεια.
Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα.
Εξετάζουμε αν η ΔΕΥΑΖ προχωρήσει νομικά το ζήτημα.»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
26/10/2015
Ενημέρωση για την εισροή πετρελαίου στο δίκτυο ύδρευσης των Αμπελοκήπων
Άκης Κοντονής
πρόεδρος ΔΕΥΑΖ