Current track

Title

Artist

Background

Δημήτρης Κούτουλας (Επίκουρος καθηγητής τουριστικού μάρκετινγκ πανεπιστημίου Πατρών, μελετητής επιτροπής τουρισμού Δήμου Ζακύνθου):

Πα 26/02/2016



«Οι φορείς της Ζακύνθου ενδιαφέρονται για να αλλάξουν τον τρόπο που προβάλλεται το νησί.

Είναι λάθος να περνά η παγιωμένη αντίληψη ότι η Ζάκυνθος είναι ένας φθηνός τουριστικός προορισμός, επισκέψιμος μόνο για τον ήλιο και την θάλασσα. 
Η Ζάκυνθος μπορεί να στηριχθεί σε έναν πολυεπίπεδο τουρισμό, με εναλλακτικές μορφές, όπως για παράδειγμα ο περιπατητικός τουρισμός που αφήνει σημαντικό κέρδος. 
Υπάρχουν οι δυνατότητες να προσελκύσουμε και τον ακριβό τουρίστα, όμως πρέπει να βελτιώσουμε και τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς αυτόν.

Είναι αναγκαία η καλή συνεργασία με τους tour operators, πιέζουν για πτώση τιμών, αλλά η επιδίωξή μας θα πρέπει να είναι το ακριβώς αντίθετο.

Τα νησιά του Ιονίου δεν πλήττονται από το προσφυγικό ζήτημα, κυρίως επηρεάζονται τα νησιά του Αιγαίου. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει μια σταθερή τουριστική αγορά για την χώρα μας, που προέρχεται από την Δυτική Ευρώπη και που δύσκολα επηρεάζεται.»


Current track

Title

Artist

Background