Current track

Title

Artist

Background

Δημήτρης Κούτουλας (Σύμβουλος τουριστικού μάρκετινγκ Δήμου Ζακύνθου)

Τρ 7/11/2017



«Παρουσιάσαμε το τουριστικό marketing plan της Ζακύνθου, προτείνοντας ρεαλιστικά πράγματα και γνωρίζοντας την οικονομική κατάσταση του δήμου.

Πρέπει να αλλάξει η ταυτότητα του νησιού, να αναδείξουμε και άλλες πτυχές που διαθέτει, πέραν του Ναυαγίου, της θάλασσας, του ήλιου και του ότι είμαστε ένας φθηνός προορισμός. Η Ζάκυνθος πρέπει να αναδείξει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της, την παράδοση, την φύση, τον πολιτισμό και την γαστρονομία της, ώστε να προσελκύσει πιο ποιοτικό τουρισμό.

Φέτος είχαμε ρεκόρ επισκεψιμότητας και αναμένεται να έχουμε ανάλογη εικόνα και του χρόνου. Εκμεταλλευτήκαμε τα προβλήματα των γειτονικών χωρών της Μ. Ανατολής, αλλά κάποια στιγμή θα ομαλοποιηθεί εκεί η κατάσταση και θα ανοίξουν οι αγορές. Κατά συνέπεια δεν πρέπει να εφησυχάζουμε.

Η Ζάκυνθος χρειάζεται ένα πιο ενδιαφέρον αφήγημα, όχι μόνο το Ναυάγιο. Μπορούμε να αποταθούμε σε αγορές με τουρίστες που λατρεύουν την πεζοπορία, την ποδηλασία και τις δραστηριότητες στη φύση. Ως νησί, έχουμε τα χαρακτηριστικά για να προσελκύσουμε τέτοιας μορφής τουρισμό. Μπορούμε να έχουμε τουρίστες την άνοιξη και το φθινόπωρο, όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ο κατ εξοχήν αρμόδιος φορέας που μπορεί να δώσει μια διαφορετική εικόνα της Ζακύνθου, είναι ο Δήμος. Να γίνουν φωτογραφήσεις και βίντεο, να ρίξουμε το βάρος στο διαδίκτυο, να γίνει εκεί μια σωστή παρουσίαση. O Δήμος αφού δημιουργήσει το απαραίτητο υλικό μπορεί να το διανείμει σε κάθε φορέα που συμμετέχει στην προβολή του νησιού ώστε η εικόνα που παρουσιάζουμε ως νησί να είναι συγκεκριμένη, στοχευμένη και ενιαία. Μια μικρή χρηματοδότηση με ένα ετήσιο μπάτζετ ύψους 100 χιλιάδων ευρώ, θα έφερνε πολύ καλά αποτελέσματα.»


Ακούστε ολόκληρη την εκπομπή:


Current track

Title

Artist

Background