ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 05/02/2016

Κάλεσμα σε γενική συνέλευση για την αποτροπή μονάδας απορριμμάτων στους Αμπελόκηπους

Διονύσης Λιβέρης
Κάτοικος Αμπελοκήπων
«Καλούμε όλους τους τοπικούς φορείς στη γενική μας συνέλευση, που θα πραγματοποιήσουμε την Κυριακή στις 5 το απόγευμα, στο δημοτικό σχολείο Αμπελοκήπων.
Το χωριό μας είπε όχι στην κατασκευή μιας μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων στους Αμπελόκηπους.
Το κλειστό εργοστάσιο που περιγράφει ο δήμαρχος, βρίσκεται μόνο στη φαντασία του.
Έχει πλήρη άγνοια του θέματος ο βουλευτής Ζακύνθου.
Δεν μπαίνουμε άλλο σε διαδικασία διαλόγου. Για μας τον λόγο έχουν πλέον οι κινητοποιήσεις.»
Μοιραστείτε το άρθρο
Κύλιση στην κορυφή