Current track

Title

Artist

Background

Διονύσης Λυκούδης (Πλοιοκτήτης Kefallonian Lines)

Πε 3/11/2016



Η ζακυνθινή κοινωνία θα πρέπει να έχει ως εικόνισμα το ζήτημα του ανταγωνισμού, η ύπαρξη δύο εταιρειών απεδείχθη ιστορικά ότι έχει προσφέρει τα μέγιστα στην τοπική οικονομία.
Αν οι τιμές και οι εκπτώσεις βρίσκονται εκεί που βρίσκονται σήμερα οφείλεται στην δική μας εταιρεία, όπως επίσης σε εμάς οφείλεται και το ότι σήμερα υπάρχουν οχτώ δρομολόγια στην γραμμή της Ζακύνθου. Απαιτούμαι στην Ζακυνθινή κοινωνία να μας πιστώσει αυτές τις κατακτήσεις.
Δεν πρέπει να γίνονται τοπικιστικοί διαχωρισμοί, δεν υπάρχουν Κεφαλλονίτικες και Ζακυνθινές εταιρείες, δεν μας χωρίζει τίποτα. Είμαστε συμπατριώτες.
Ότι δεσμευτήκαμε το κάναμε πράξη. Είπαμε ότι δεν θα φύγουμε από το νησί, όποιες οικονομικές αντίξοες συνθήκες και αν αντιμετωπίσουμε και το κάναμε. Είπαμε ότι δεν κάνουμε κοινοπραξίες, γιατί είναι σε βάρος της τοπικής κοινωνίας και το τηρήσαμε. Για εμάς δεν υπάρχει θέμα σύμπραξης σε κοινοπραξία.

Δεν πρέπει να υπάρχει ανθρωποφαγία μεταξύ των εταιρειών γιατί αυτό θα οδηγήσει σε κάτι χειρότερο από την κοινοπραξία με καταστροφικά αποτελέσματα και για τις εταιρείες και για το επιβατικό κοινό. Δεν λέμε όχι στην συνεννόηση και σε μια καλή επαφή που θα δίνει λύσεις για την εξυπηρέτηση του κοινού της Ζακύνθου.

Βρισκόμαστε μπροστά στο ενδεχόμενο πρόκλησης ενός μεγάλου ναυτικού ατυχήματος στη Ζάκυνθο.
Όταν δύο πλοία ξεκινούν μαζί από την Κυλλήνη, με την ίδια ταχύτητα και μπαίνουν μαζί στο λιμάνι της Ζακύνθου σε μία λιμενολεκάνη που δύσκολα κάνει μανούβρα ένα πλοίο και προσπαθούμε σήμερα να κάνουν μανούβρες δύο πλοία μαζί είμαστε στα πρόθυρα ενός ναυτικού ατυχήματος που θα προσβάλει το νησί και θα προκαλέσει πιθανόν και τεράστιες ζημιές.
Το στοιχείο της επικινδυνότητας το έχουμε βάλει ψηλά στην ατζέντα μας. Αυτή τη στιγμή στέλνουμε επιστολή που κάνει δραματική έκκληση στον υπουργό εμπορικής ναυτιλίας να σταματήσει αυτό το τραγελαφικό φαινόμενο που γίνεται στη Ζάκυνθο.

Έχουμε σήμερα τέσσερα δρομολόγια με ταυτόχρονη αναχώρηση και ταυτόχρονη άφιξη στο λιμάνι της Ζακύνθου. Πρακτικά τα οκτώ δρομολόγια γίνονται τέσσερα αφού εκτελούνται την ίδια ώρα. Αν υπήρχε η διασπορά του ωραρίου θα εξυπηρετούσε καλύτερα το επιβατικό κοινό.
Θα πληρώσουμε μετά βεβαιότητας την επικινδυνότητα του εγχειρήματος αν δεν σταματήσει η ταυτόχρονη αναχώρηση.

Η κάθε εταιρεία προσπαθεί να κάνει το καλύτερο για τον εαυτό της. Οφείλει η πολιτεία να παίξει τον δικό της ρυθμιστικό ρόλο. Καταθέσαμε τα ίδια ωράρια, δεν μπορέσαμε μεταξύ μας οι εταιρίες να βρούμε μια άκρη και οφείλει η πολιτεία να παίξει το ρόλο της. Λιμεναρχείο, συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και υπουργός εμπορικής ναυτιλίας, τα τρία αυτά θεσμικά όργανα οφείλουν να παίξουν το ρόλο τους. Στο τελευταίο συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών συζητήθηκαν τα τελικά δρομολόγια για το 2016-2017 εμείς καταθέσαμε τις ενστάσεις μας, ερωτήθηκε το λιμεναρχείο Ζακύνθου και απάντησε ότι δέχεται τις ταυτόχρονες αναχωρήσεις-αφίξεις. Εάν ο λιμενάρχης είχε πει ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί το υπουργείο ήταν υποχρεωμένο να αλλάξει τα δρομολόγια άμεσα. Εκτιμώ τον λιμενάρχη Ζακύνθου κ. Κοκάλα αλλά σε αυτή την περίπτωση η απόφαση του λιμεναρχείου πάσχει και πρέπει να αναπροσαρμοστεί άμεσα για να λυθεί το θέμα. Το λιμεναρχείο πάγια έστελνε έγραφα ότι πρέπει να απέχουν τα δρομολόγια τουλάχιστον μισή ώρα το ένα με το άλλο. Είναι λάθος η ταυτόχρονη αναχώρηση και πρέπει να το πάρει πίσω.
Η πλώρη του ενός με το άλλο πλοίο όταν κάνουν και τα δύο πλοία μανούβρα απέχει πέντε μέτρα, εάν είχε τρία μποφόρ τα πλοία θα συγκρούονταν μεταξύ τους. Τα πλοία με την ταυτόχρονη αναχώρηση ταξιδεύουν σε απόσταση αναπνοής το ένα από το άλλο, αυτό που συμβαίνει είναι επικίνδυνο. Η υπηρεσία θαλασσίων συγκοινωνιών του υπουργείου είχε κάνει πρόταση στο ΣΑΣ με διασπορά των δρομολογίων εμείς την αποδεχτήκαμε αλλά δεν υιοθετήθηκε αυτή η πρόταση από το συμβούλιο  ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.
Θα μπορούσαμε ακόμη να εκτελούμε εκ περιτροπής τα δρομολόγια.

Η δική μας παρουσία στο νησί είναι πολύ μεγαλύτερη από την νέα κοινοπραξία.
Όταν πρώτοι εμείς τολμήσαμε και βάλαμε δρομολόγιο στις 5:30 το πρωί από τη Ζάκυνθο, ήρθε η κοινοπραξία και έβαλε και αυτή 5:00 το πρωί.
Η παλιά κοινοπραξία έκλεισε και αποδεκατίστηκε όταν η Levante ferries κατάφερε μέσα στο υπουργείο να μπει μπροστά της σε όλα τα δρομολόγια κατά μισή και μία ώρα, είναι ιστορικά καταγεγραμμένο. Η ίδια συνταγή πήγε να εφαρμοστεί και με την Keffalonian Lines. Οι συνταγές αυτές δεν πιάνουν σε εμάς. Είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε στο νησί και το έχουμε αποδείξει.

Εμείς σήμερα υποβάλαμε αίτημα τροποποίησης των δρομολόγιων στο υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας, δρομολόγια με διασπορά των ωραρίων που καταργούν τις ταυτόχρονες αναχωρήσεις και αφίξεις, δρομολόγια που απομακρύνονται από τα δρομολόγια της Ionian group, έτσι εξυπηρετείται καλύτερα το κοινό και αποφεύγουμε και τα ναυτικό ατύχημα. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Περιμένουμε την επίσημη απάντηση του υπουργείου και την στάση του λιμεναρχείου Ζακύνθου.

Γελάει όλη η ναυτική Ελλάδα μαζί μας με αυτό που συμβαίνει στη Ζάκυνθο. Ελπίζω να μην κλάψει κιόλας. Πρέπει άμεσα να λυθεί το πρόβλημα.

Με την νέα σαιζόν θα είμαστε στη θέση να δούμε την νέα μας μονάδα στο νησί.


Current track

Title

Artist

Background