Η στρατηγική μας με την διαφημιστική καμπάνια «Πάμε Ζάκυνθο» είναι να ενισχύσουμε τον εσωτερικό τουρισμό
Τρ 21/07/2020
«Η στρατηγική μας είναι να ενισχύσουμε τον εσωτερικό τουρισμό, με την διαφημιστική καμπάνια «Πάμε Ζάκυνθο» που ετοιμάσαμε, απευθυνόμαστε στον Έλληνα τουρίστα.
Είμαι ικανοποιημένος από το δημιουργικό αποτέλεσμα και το διαφημιστικό σποτάκι που αποτελεί κομμάτι της προσπάθειας μας. Δημιουργήσαμε ένα όμορφο εικαστικό, ένα εκατό τοις εκατό Ζακυνθινό δημιούργημα, με Ζακυνθινούς συντελεστές, με τον ηθοποιό Κώστα Κόκλα, τον σκηνοθέτη Τόνυ Λυκούρεση και την πένα του Άγγελου Πυριόχου, αλλά και άλλους συνεργάτες, που ήταν μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Θα προσπαθήσουμε όπως μπορούμε να προωθήσουμε αυτό το σποτ.
Ταυτόχρονα καλούμε τους επιχειρηματίες της Ζακύνθου να εγγραφούν στην ιστοσελίδα μας pamezakyntho.gr, με τα στοιχεία τους και τις φωτογραφίες τους, ώστε εκεί να παρουσιάσουν τις προσφορές τους στους επισκέπτες μας. Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή και στην ιστοσελίδα θα βρουν όλες τις απαραίτητες οδηγίες. Είμαστε ικανοποιημένοι από την μέχρι τώρα συμμετοχή αλλά διεκδικούμε το καλύτερο.
Την καμπάνια, μέχρι στιγμής, την χρηματοδοτεί αποκλειστικά το Επιμελητήριο. Ο Δήμος δείχνει αργά αντανακλαστικά, δεν έχει εμπλακεί. Καλό είναι τώρα, και όχι όταν τελειώσει το καλοκαίρι, όποιος φορέας μπορεί να συνδράμει, για να πετύχουμε το μέγιστο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ο Βουλευτής Ζακύνθου κ. Ακτύπης πέρα από την πρωτοβουλία του για την συσπείρωση των δυνάμεων με σκοπό την προβολή του νησιού μας, βοήθησε να προετοιμαστεί η Ζάκυνθος κατάλληλα ώστε να είναι θωρακισμένη υγειονομικά για να μπορέσει να δεχτεί και επισκέπτες. Το Επιμελητήριο συνέδραμε και ως προς αυτό ενισχύοντας το νοσοκομείο μας με 14 χιλιάδες ευρώ για το άνοιγμα της ΜΕΘ.»
Ακούστε ολόκληρη την εκπομπή: