Λία Ζαμπέτογλου (Διευθύντρια εκπαίδευσης ινστιτούτου επιμόρφωσης ΣΕΤΕ)
Δε 22/01/2018

«Ο τουρισμός δεν είναι μόνο οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, οι παροχές, οι κλίνες και τα εστιατόρια, είναι κυρίως ο άνθρωπος. Η εικόνα παίζει μεγάλο ρόλο, στο πως μπορεί ένας επαγγελματίας που ασχολείται με τον τουρισμό, να διαχειριστεί τις συναισθηματικές αντιδράσεις, τόσο του ιδίου, όσο κυρίως του επισκέπτη.
Είναι πολύ σημαντικό, ο επαγγελματίας να μπορεί να κάνει διάγνωση των συναισθημάτων των επισκεπτών, να χτίσει προσωπικές σχέσεις μαζί τους, να αποκτήσει δεσμούς και να δείξει αφοσίωση σε αυτά που οι επισκέπτες επιθυμούν.
Σήμερα, με τη δύναμη του διαδικτύου, εύκολα μεταδίδεται σε όλον τον πλανήτη, η καλή ανάμνηση και οι θετικές εντυπώσεις που κουβαλά ένας επισκέπτης από την παραμονή του στη Ζάκυνθο, αλλά ακόμα πιο εύκολα μεταδίδεται το παράπονο και η δυσφήμηση. Η λεγόμενη διαχείριση παραπόνων από τον επιχειρηματία, παίζει τεράστιο ρόλο.
Το πως θα αφουγκραστεί το παράπονο του επισκέπτη και το πως θα διορθώσει το όποιο ελάττωμα, με τον καλύτερο τρόπο. Όλα αυτά, αφορούν άμεσα τους επαγγελματίες τουρισμού του νησιού και εντάσσονται στη βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος της Ζακύνθου.
Το σεμινάριο αυτό, θα πραγματοποιηθεί 23 και 24 Ιανουαρίου στο Πνευματικό κέντρο, από τις 10 το πρωί, έως τις 6 το απόγευμα. Γίνεται υπό την αιγίδα της επιτροπής τουριστικής ανάπτυξης και προβολής του Δήμου Ζακύνθου και του γραφείου τουρισμού του Δήμου Ζακύνθου.»
Ακούστε ολόκληρη την εκπομπή: