Current track

Title

Artist

Background

Μαριέττα Λιβέρη (Διευθύντρια Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Ζακύνθου)

Τρ 12/11/2019



«Στα χαρτιά φαίνεται ότι από φέτος έχουμε ένα καινούργιο και σύγχρονο σχολείο, μια καινούργια σχολική δομή, που θα καλύψει τις ανάγκες παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες αλλά και προβλήματα υγείας. Στην πράξη όμως, το σχολείο μας στεγάζεται σε ένα τμήμα αιθουσών προκάτ, που χρονολογούνται από το 1995 και που βρίσκονται στις εγκαταστάσεις του ΕΠΑΛ. Σε καμιά περίπτωση δεν θα χαρακτήριζα τον χώρο αυτό ως σχολικό. Τα σχολεία δεν φτιάχνονται μόνο στα χαρτιά.

Ο χώρος που μας έχει παραχωρηθεί χρειάζεται πάρα πολλές παρεμβάσεις. Τι να πρωτοπώ; Οι τοίχοι βγάζουν νερό, πλημμυρίζει το προαύλιο κάθε φορά που βρέχει, τα νερά μπαίνουν μέσα στις αίθουσες που ούτε καν αερίζονται.
Ο προαύλιος χώρος είναι πολύ μικρός, 40 με 50 τετραγωνικά, δεν πληροί τις προδιαγραφές, ο χώρος είναι διαβρωμένος και γεμάτος λακκούβες.
Έχει εγκαταλειφθεί ο χώρος. Παρακαλώ τους συναδέλφους του ΕΠΑΛ, να μας βάλουν δύο χερούλια στις πόρτες.
Το γυμναστήριο που φιλοξενεί τόσο τους δικούς μας μαθητές, όσο και του ΕΠΑΛ, είναι σε άθλια κατάσταση και πρόκειται για έναν χώρο που φιλοξενεί 400 παιδιά!

Έκαναν κάποιοι εργάτες του Δήμου εργασίες στο ΕΠΑΛ, δίπλα σε εμάς, και εδώ και δύο μήνες έχουν αφήσει τα μπάζα έξω από τις τουαλέτες. Από τις 3 Σεπτεμβρίου έχουμε έναν σωρό μπάζα εκεί. Κινδυνεύουν τα παιδιά, κάτι να γίνει, να πέσει ένα και να χτυπήσει.

Περίμενα μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση από τους αρμόδιους. Δεν πληρούνται οι προδιαγραφές ενός σχολείου ειδικής αγωγής. Δεν έχουμε καν ειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, τα στοιχειώδη έστω, έναν κοινωνικό λειτουργό και έναν ψυχολόγο, για λογοθεραπευτή δεν συζητάω γιατί θα θεωρηθεί πολυτέλεια.

Πόσες κρούσεις πρέπει να κάνουμε; Πόσες φορές πρέπει να τα πούμε; Δεν έχει έρθει ούτε ένας να καταγράψει τα προβλήματα που έχουμε. Πότε θα το κάνουν; Όταν θα έχουμε κάποιο ατύχημα; Τι να πω; Ο Δήμος πρωτίστως έχει την ευθύνη και πρέπει άμεσα να προβεί σε παρεμβάσεις.»


Ακούστε ολόκληρη την εκπομπή:


Current track

Title

Artist

Background