Νίκος Τσίπηρας (Πρόεδρος Δημοτικού συμβουλίου)
Δε 13/06/2016
«Έχουμε νεώτερες εξελίξεις για την Αλεξάνδρου Ρώμα. Βάσει εγκυκλίων του ΥΠΕΧΩΔΕ που έχουμε στη διάθεσή μας, όλοι οι εντός σχεδίου πόλης δρόμοι είναι δημοτικοί, άρα η Αλεξάνδρου Ρώμα είναι δημοτικός δρόμος και δεν απαιτείται απόφαση Περιφερειακού συμβουλίου.
Ενημέρωσα για το θέμα τον Αντιπεριφερειάρχη Ζακύνθου κ. Νιοτόπουλο, από το περασμένο Σάββατο. Σήμερα θα κοινοποιήσουμε τις εγκυκλίους του ΥΠΕΧΩΔΕ στον Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ζακύνθου κ. Πανώριο, ώστε ο ίδιος να υπογράψει την πεζοδρόμηση της Αλεξάνδρου Ρώμα, έστω και προσωρινά για το καλοκαίρι. Ο Δήμος Ζακύνθου αναλαμβάνει τις ευθύνες του και δεν κάνει πίσω, όπως έκαναν οι προηγούμενες Δημοτικές αρχές τα τελευταία 15 χρόνια.
Για να πεζοδρομηθεί μόνιμα η Αλεξάνδρου Ρώμα, πρέπει να υλοποιηθεί στο σύνολό της η νέα κυκλοφοριακή μελέτη. Αυτό βέβαια μόνο σταδιακά μπορεί να γίνει και φυσικά το συντομότερο δυνατό.
Το κυριότερο ζήτημα σωστής υλοποίησης της κυκλοφοριακής μελέτης, είναι η αστυνόμευση των μέτρων. Η ελεγχόμενη στάθμευση για να εφαρμοσθεί χρειάζεται καθημερινή αστυνόμευση. Η Δημοτική αστυνομία έχει μόνο δύο υπαλλήλους και φυσικά είναι αδύνατον να βοηθήσει, ενώ δεν προβλέπονται προσλήψεις στη Δημοτική αστυνομία. Καθημερινά εισέρχονται στη πόλη 600 αυτοκίνητα και καταλαβαίνετε τη δυσκολία ελέγχου των σημείων ελεγχόμενης στάθμευσης.
Προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα να αναλάμβανε την ελεγχόμενη στάθμευση μια ιδιωτική εταιρεία. Όλα αυτά τα εξετάζουμε και σύντομα θα αποφασίσουμε.
Ο Δήμος Ζακύνθου αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα, αλλά κάποια επιμέρους ζητήματα της κυκλοφοριακής μελέτης, όπως τα περιφερειακά παρκινγκ, μπορούν να προχωρήσουν. Δεν χρειάζεται σε πρώτη φάση να πάμε σε απαλλοτριώσεις εκτάσεων, θα μπορούσαμε να ενοικιάσουμε τους χώρους αυτούς. Διερευνούμε τις περιοχές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως περιφερειακά παρκινγκ.
Η κυκλοφοριακή μελέτη Ηλιόπουλου, συμβαδίζει απόλυτα με το masterplanτου λιμανιού. Η παραλιακή οδός δεν μπορεί να γίνει μονής κατεύθυνσης, ούτε περιοδικά να πεζοδρομηθεί.
Θα συζητήσουμε με το ΚΤΕΛ Ζακύνθου, όλη τη διαδικασία εφαρμογής της αστικής συγκοινωνίας. Το ΚΤΕΛ Ζακύνθου, πρέπει να δει τα μίνι μπας ως επένδυση. Μόνο κέρδος μπορούν να έχουν από αυτά».