Πολύ θετικές οι προοπτικές για το φετινό σχολικό έτος – Πληρότητα σε ποσοστό 98% στο εκπαιδευτικό προσωπικό
Πα 9/09/2022
«Είναι πολύ θετικές οι προοπτικές για τα σχολεία φέτος. Έχουμε πληρότητα σε ποσοστό 98% σε ότι αφορά το εκπαιδευτικό προσωπικό. Ανοίγουμε χωρίς χρήση μάσκας, όμως οι μη πλήρως εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα πρέπει να κάνουν ένα rapid test την εβδομάδα, με δικά τους έξοδα.
Ο χώρος της εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος και προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των μαθητών. Σε περίπτωση που ένα παιδί νοσήσει λόγω COVID, θα τηρηθεί το πρωτόκολλο που προβλέπεται από το Υπουργείο Παιδείας. Οι απουσίες που θα δηλώνονται λόγω της νόσησης, είτε για παιδί, είτε για εκπαιδευτικό, θα δικαιολογούνται. Ακόμα και οι γονείς μπορούν να δηλώσουν τη νόσηση του παιδιού με μια υπεύθυνη δήλωση. Ένα τμήμα θα κλείνει μόνο όταν υπάρξουν κρούσματα σε πάνω από το 1/3 του αριθμού των μαθητών.
Δεν υπάρχουν προβλήματα σε ότι αφορά το προσωπικό καθαρισμού των σχολικών μονάδων. Σύμφωνα και με τις δεσμεύσεις του Δήμου θα είναι όλα έτοιμα τη Δευτέρα.
Υπάρχουν μικροπροβλήματα σε κάποια σχολεία, δεν έχουν απομακρυνθεί κάποια υλικά από παρεμβάσεις που έγιναν το καλοκαίρι, ενώ ακόμα δεν έχουν γίνει κάποιες άλλες παρεμβάσεις που περιμένουμε.
Θα είμαστε έτοιμοι τη Δευτέρα για τις εργασίες στο 3ο δημοτικό του Άμμου, το οποίο αναβαθμίζεται ενεργειακά και θα έχει αυτονομία. Έχουμε τις εκθέσεις όλων των διευθυντών των σχολείων στις οποίες καταγράφονται όλα τα προβλήματα και αυτά θα τα διαβιβάσουμε στον Δήμο. Υπάρχουν εκκρεμότητες που πρέπει να επιλυθούν.
Είναι σημαντικό πρόβλημα η αύξηση του κόστους ενέργειας. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με την ενεργειακή αναβάθμιση των κτηρίων, όπως γίνεται στο 3ο δημοτικό του Άμμου. Θα μπορούσε να γίνει και στα άλλα σχολεία, αν Δήμος και Περιφέρεια είχαν αναζητήσει χρηματοδότηση μέσω Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Το Υπουργείο Παιδείας θα δώσει έκτακτες επιχορηγήσεις στις σχολικές επιτροπές ώστε να αντιμετωπιστεί αυτή η αύξηση του κόστους ενέργειας στο πετρέλαιο θέρμανσης.»
Ακούστε ολόκληρη την εκπομπή: