Υποδομές, branding και διαχείριση κρίσεων στην ατζέντα της Τουριστικής Επιτροπής
Τρ 13/05/2025

«Γνωρίζουμε το άρθρο της Witch Travel και αυτό αντιμετωπίζουμε. Σημαντικό είναι να λειτουργήσει η χρονική και η χωρική επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, έτσι ώστε να μην έχουμε την τρομερή πίεση σε συγκεκριμένα μέρη και σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπως είναι ο Ιούνιος ή ο Ιούλιος και Αύγουστος. Κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση, αναπτύσσοντας σημαντικές εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Ήδη έχουμε προχωρήσει στη μελέτη για τον Καταδυτικό τουρισμό, ήδη έχουμε τη μελέτη για τον Περιπατητικό και προχωράμε στις μελέτες για τον Ιαματικό.
Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε μια τεράστια αναπαραγωγή αυτού του δημοσιεύματος και αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι να σταματήσει αυτή η αναπαραγωγή, ώστε να μην είναι ανασταλτικός παράγοντας όσον αφορά τις κρατήσεις μας. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι αρνητικό. Την Παρασκευή να πω ότι είχαμε συνάντηση με την Jet2, όπου η επιβεβαίωση που πήραμε είναι ότι τα πράγματα για το φετινό καλοκαίρι είναι πάρα πολύ καλά.
Είχαμε σήμερα επικοινωνία με τον διευθυντή του αεροδρομίου μας και μέχρι χθες 12 Μαΐου, υπάρχει μία αύξηση της τάξεως του 6% στις αφίξεις. Είναι σημαντικό είναι να μην περάσει αυτή η αρνητική εικόνα στους τουρίστες οι οποίοι θέλουν να έρθουν φέτος στο νησί μας.
Σαφέστατα υπάρχει πρόβλημα όσον αφορά την ποιότητα της ζωής των κατοίκων και όχι τόσο σε ότι αφορά τους τουρίστες μας. Επειδή έχουμε αναλύσει πάρα πολύ το θέμα αυτής της δημοσίευσης, δεν φαίνεται να επηρεάζεται η τουριστική εμπειρία των τουριστών.
Υπάρχει μία μελέτη η οποία λέει ότι επηρεάζεται πάρα πολύ λίγο ο τουρίστας μας αναφορικά με αυτή τη δημοσίευση ως προς το ότι δεν ζουν απόλυτα τις αυθεντικές εμπειρίες που ήθελαν να δουν σε ένα μέρος. Δηλαδή τι σημαίνει; ότι από τη στιγμή που υπάρχουν πάρα πολύ τουρίστες δεν ζουν τις αυθεντικές εμπειρίες. Γι’ αυτό λοιπόν είναι επιτακτική ανάγκη και εμείς προχωράμε προς αυτήν την κατεύθυνση, να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο αλλά εκτός από τη χρονική και την χωρική, Το οποίο είναι κάτι που έχει αρχίσει και συμβαίνει. Από εκεί και πέρα έχω μιλήσει και με τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης τα δικά μας εδώ της Ακίνθου. Θέλει μια ιδιαίτερη προσοχή από εμάς τους ίδιους ούτως ώστε να μην κάνουμε αναπαραγωγή αυτού του δημοσιεύματος.
Και επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ και πουν ότι θέλουμε να καλύψουμε καταστάσεις. Είναι κάτι το οποίο το γνωρίζουμε, είναι κάτι το οποίο το έχουμε πει εμείς πρώτοι. Είναι μια κατάσταση τουλάχιστον 30 ετών. Δεν είναι κάτι το οποίο προέκυψε τώρα. Απλά επικοινωνιακά και μόνο, θα πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί.
Σημαντικό πρόβλημα, το γνωρίζουμε όλοι, είναι οι υποδομές μας. Είναι κάτι το οποίο όλη η Δημοτική Αρχή είναι από πάνω σε αυτό. Και πάρα πολύ σημαντικό είναι στο να προωθήσουμε πλέον τον προορισμό μας. Όχι ως έναν κορεσμένο, αλλά δίνοντας καινούργιες αυθεντικές εμπειρίες.
Μέχρι την άλλη Τρίτη θα πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση της Τουριστικής Επιτροπής, η οποία είχε αναβληθεί την περασμένη Παρασκευή. Δύο ήταν τα θέματα που θα μας απασχολούσαν. Το ένα θέμα ήταν να παρουσιάσουμε το Γραφείο Διαχείρισης Κρίσεων και δείτε τελικά πόσο πολύ χρειάζεται επικοινωνιακά. Θα κάναμε παρουσίαση της ομάδας αυτής και θα κάναμε και ενημέρωση, στο πώς θα δράσει για τα επόμενα χρόνια, ώστε τέτοιες επικοινωνιακές κρίσεις να μπορούμε άμεσα να τις αντιμετωπίσουμε αλλά και συντεταγμένα όλοι μαζί.
Το δεύτερο θέμα είναι η ομάδα η οποία θα δουλέψει το brand name και το branding του νησιού μας, δηλαδή η περιβόητη ανάπτυξη της ταυτότητας του προορισμού μας. Προφανώς η επόμενη συνεδρίαση θα έχει και θέμα συζήτησης αυτό το δημοσίευμα.»