Τα σχολεία της Ζακύνθου παρέχουν μια καλής ποιότητας εκπαίδευση, δεν είναι διαλυμένα όπως ισχυρίζεται η ΕΛΜΕΖ
Δε 9/12/2024
«Παρευρέθηκα την περασμένη Παρασκευή στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου βραβεύτηκαν δύο αριστούχοι μαθητές της Ζακύνθου. Πρόκειται για τον Παύλο Τουρίκη από το 1ο Λύκειο, όπου ήρθε πρώτος ανάμεσα σε όλα τα σχολεία της Ζακύνθου και πέρασε την Ιατρική Αθηνών και την Αικατερίνη Θεριανού από το 2ο Λύκειο, όπου ήρθε πρώτη στο σχολείο της και πέρασε στη Νομική Αθηνών. Στα 22 χρόνια όπου λειτουργεί ο θεσμός, το 1ο Λύκειο έχει έρθει πρώτο, μεταξύ των σχολείων της Ζακύνθου, 13 φορές. Πολύ τιμητική η εκδήλωση για τη Ζάκυνθο και αξίζουν συγχαρητήρια τα παιδιά, οι γονείς και οι καθηγητές τους.
Τα σχολεία δεν είναι διαλυμένα όπως ισχυρίζεται η ΕΛΜΕΖ, λειτουργούν και παρέχουν μια καλής ποιότητας εκπαίδευση. Φυσικά πάντα χρειάζονται παρεμβάσεις στα σχολεία και προσλήψεις εκπαιδευτικών, όμως λειτουργούν ικανοποιητικά.
Από την αρχή της σχολικής χρονιάς έχουν καλυφθεί τα κενά που υπήρχαν. Έχουμε όμως ειδικότητες που δεν μπορούμε να βρούμε, όπως για παράδειγμα του νοσηλευτή, επίσης στην παράλληλη στήριξη, υπάρχει ένα κενό δεύτερου καθηγητή, αυτό δεν σημαίνει ότι τα παιδιά δεν κάνουν μάθημα. Ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες, και έχουμε 11 τέτοια παιδιά στη Ζάκυνθο, πέραν του εκπαιδευτικού που υπάρχει στη τάξη, χρειάζεται και έναν δεύτερο καθηγητή δίπλα του κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Μάθημα όμως γίνεται, ακόμα και αν αυτός ο δεύτερος καθηγητής δεν είναι στη τάξη.
Στο Τμήμα Ένταξης του 2ου σχολείου, υπήρχε ένα κενό μαθηματικού γιατί δεν ήρθε ένας καθηγητής που περιμέναμε με απόσπαση. Υπάρχουν δύο περιπτώσεις εκπαιδευτικών, ενός μαθηματικού και ενός καθηγητή θρησκευτικών που έλειπαν λόγω αδειών. Επέστρεψαν, αλλά στο διάστημα που έλειπαν δεν μπορούσαμε να κάνουμε πρόσληψη άλλων για λίγες ημέρες.
Η χρήση του κινητού στο σχολείο απαγορεύεται για τον μαθητή αλλά και τον καθηγητή. Το μέτρο αποδίδει. Περίπου εκατό ποινές έχουν επιβληθεί στο νησί για χρήση κινητού στο σχολείο. Το κινητό, το ίντερνετ, τα social media, είναι σαν το αυτοκίνητο. Τα έχουμε ανάγκη, αλλά πρέπει να τα χειριζόμαστε σωστά, όπως το αυτοκίνητο, διαφορετικά μπορεί να υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις.»