«Όλοι οι αντιδήμαρχοι γνώριζαν για τις Ορθωνιές. Υπάρχει έλλειψη εμπειρίας σε κάποιους. Πολύ κακή η επικοινωνιακή πολιτική που ακολουθήθηκε. Στο δημοτικό συμβούλιο θα τεθούν όλοι προ των ευθυνών τους. Αν επιλεγεί το Γαλάρο δεν θα πω όχι. Δεν ξέρω πότε θα παραδοθεί η πλατεία Σολωμού».
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
03/04/2015
Όλοι οι αντιδήμαρχοι γνώριζαν για τις Ορθωνιές – Υπάρχει έλλειψη εμπειρίας σε κάποιους
Αντώνης Αντίοχος-Μπαλιακράς
Αναπληρωτής Δήμαρχος