Current track

Title

Artist

Current show

Night Picture

02:00 04:00

Current show

Night Picture

02:00 04:00

Background

Νίκος Κοκάλας (Λιμενάρχης Ζακύνθου)

Τε 6/07/2016


«Απομακρύναμε τα λυόμενα κιόσκια, που προορίζονται για την στέγαση των μικροπωλητών στα δέντρα του Άμμου, ώστε να προχωρήσουμε σε κάποιες απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις. Τις επόμενες ημέρες θα επανατοποθετηθούν.

Πάνω από τους μισούς επιχειρηματίες της παραλιακής, έχουν προβεί σε παραβάσεις κανονισμών. Έχουμε επιδώσει 47 κλήσεις και περιμένουμε τη συμμόρφωσή τους.
Έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται οι επιχειρηματίες ότι δεν υπάρχει κανονιστική στην παραλιακή, αλλά δεν ευθύνεται το Λιμεναρχείο γι αυτό. Όταν αποφασίσουν οι συναρμόδιες υπηρεσίες να φτιαχτεί και να εφαρμοστεί μια κανονιστική, τότε το Λιμεναρχείο θα συνδράμει στο μέτρο ευθύνης που του αναλογεί.

Δεν φοβάμαι να το πω, αν ακολουθούσα κατά γράμμα το νόμο, τότε και βεβαίως θα έπρεπε να απομακρύνω από την παραλιακή όλους όσους δραστηριοποιούνται. Όλους όσους δεν έχουν άδεια για πιάτσα σε συγκεκριμένο σημείο που επί χρόνια χρησιμοποιούν, όπως οι ταξιτζήδες και οι αμαξάδες. Το τρενάκι έχει άδεια και λειτουργεί νόμιμα. Αναμένεται η άδεια για την στάση του ΚΤΕΛ στη στήλη των πεσόντων.

Πλέον και επίσημα στο Ναυάγιο υπάρχει αγκυροβόλιο. Αυτό σημαίνει ότι τα πλοιάρια που μεταφέρουν κόσμο στη περιοχή, θα δένουν, και θα έχουν τη δυνατότητα να παραμένουν δεμένα σε προκαθορισμένο σημείο για μία ώρα. Έπρεπε να μπει ένας έλεγχος στο Ναυάγιο, αφού πλέον στη Ζάκυνθο έχουμε 140 επιβατικά σκάφη.

Είναι καθαρά θέμα τύχης, το ότι δεν έχουν βουλιάξει στο λιμάνι τα εγκαταλελειμμένα σαπιοκάραβα. Δεν υπάρχει επίσημα υπεύθυνος για τη συντήρησή τους, άτυπα το έχει αναλάβει το Λιμεναρχείο. 
Ζήτησα από το υπουργείο Οικονομικών να μεταβεί στη Ζάκυνθο κλιμάκιο, ώστε να κοστολογηθούν τα πλοία σε μια λογική τιμή προκειμένου να εκποιηθούν, αλλά μου απάντησαν ότι αυτή την περίοδο δεν μπορούν. Έχουν γίνει τρεις δημοπρασίες χωρίς αποτέλεσμα και αν δεν προκύψει ενδιαφερόμενος μετά από τέταρτη δημοπρασία, τότε αυτομάτως τα πλοία περνάνε στο Λιμενικό ταμείο, το οποίο μπορεί να τα απομακρύνει από το λιμάνι, ή να τα εξουδετερώσει με δικά του έξοδα. Δυστυχώς έχουμε μπλέξει σε έναν γραφειοκρατικό κυκεώνα.»