Current track

Title

Artist

Background

Δημήτρης Κούτουλας (Σύμβουλος τουριστικού μάρκετινγκ Δήμου Ζακύνθου, επίκουρος καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών)

Πε 7/07/2016



«Υπάρχουν προβλήματα με την ελλιπή λειτουργία των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων του νησιού, που δυσχεραίνουν την προσπάθειά μας.
Θα δώσουμε βαρύτητα στη προβολή της Ζακύνθου μέσω διαδικτύου. Υπάρχουν για παράδειγμα πολλοί ξένοι που γνωρίζουν μέσω φωτογραφιών το Ναυάγιο, αλλά δεν ξέρουν ότι βρίσκεται στη Ζάκυνθο.
Είναι γεγονός ότι φέτος έρχονται στη Ζάκυνθο πολλοί Ασιάτες μόνο για να δουν το Ναυάγιο επιβαρύνοντας τις διακοπές τους σε χρόνο και χρήμα.

Οι κατάλληλες υποδομές και το σωστό μάρκετινγκ, είναι τα απαραίτητα εργαλεία για να αναβαθμίσουμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του τουρισμού της Ζακύνθου. Πρέπει να ξεφύγουμε από τη λογική ότι προσφέρουμε μόνο ήλιο και θάλασσα. Η Ζάκυνθος διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία, για να προσελκύσει τουρίστες που αναζητούν και κάτι το διαφορετικό, όπως εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Δεν έχει σημασία η ποσότητα των τουριστών αλλά η ποιότητα, εκεί στοχεύουμε. Τέτοιοι επισκέπτες αναζητούν και άλλες μορφές τουρισμού.

Τον Σεπτέμβριο θα παρουσιάσουμε το ολοκληρωμένο πλάνο μας, για έναν καλύτερο και πιο ποιοτικό τουρισμό στη Ζάκυνθο».    


Current track

Title

Artist

Background