ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 06/04/2016

Ανησυχίες κατοίκων Αμπελοκήπων για την υγειονομική επιβάρυνση από τον βιολογικό

Διονύσης Λιβέρης
Μέλος επιτροπής κατοίκων Αμπελοκήπων

«Η υγειονομική επιβάρυνση της περιοχής συνεχίζεται. Σήμερα το πρωί είχαμε εκ νέου μεταφορά της λυματολάσπης από τις δεξαμενές του βιολογικού, σε χωράφι που είναι δίπλα στον βιολογικό. Είναι παράνομη αυτή η ενέργεια και κανείς δεν μπορεί να παίζει με την υγεία μας.

Συνεχίζουν κάποιοι να εγκληματούν εις βάρος των Αμπελοκήπων. Δεν θα το επιτρέψουμε να συνεχιστεί. Δεν δεχόμαστε τις όποιες διορθώσεις γίνουν στη λειτουργία του βιολογικού. Θέλουμε να λειτουργεί σωστά ο βιολογικός, διαφορετικά να κλείσει. Είμαστε έτοιμοι να κινηθούμε νομικά.»

Μοιραστείτε το άρθρο
Κύλιση στην κορυφή