Current track

Title

Artist

Background

Πέτρος Καλόφωνος (Υπ. Δημ. Συμβ. με τον συνδυασμό «Μαζί αλλάζουμε τη Ζάκυνθο»)

Κυ 21/04/2019



Το όνομα του συνδυασμού μας είναι σημειολογικό «Μαζί αλλάζουμε τη Ζάκυνθο», η Ζάκυνθος είμαστε εμείς οι άνθρωποι και αλλάζουμε σημαίνει ότι αλλάζουμε και εμείς. Το ψηφοδέλτιο μας είναι πολυσυλλεκτικό και το απαρτίζουν συμπολίτες μας από όλες τις πολιτικές παρατάξεις. 

Με τον Γ. Αρμένη είμαστε φίλοι πολλά χρόνια, έχουμε μια παράλληλη πολιτική πορεία στην αριστερά. Ο Γ. Αρμένης έχει την πείρα, έχει την δυνατότητα και τις ικανότητες να ανταπεξέλθει στο δύσκολο έργο που έχουμε εμπρός μας γιατί η Ζάκυνθος έχει φτάσει σε σημείο οριακά χαμηλό.

Δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί την πολιτική του προέλευση. Λένε πολλοί υποψήφιοι ότι καταθέτουν την κομματική τους ταυτότητα, παράλληλα όμως τους βλέπουμε να συμμετέχουν σε συνέδρια κομμάτων και να φωτογραφίζονται, εγώ δεν ξέρω την ακριβώς εννοούν όταν λένε ότι είναι ακομμάτιστοι. Η ραχοκοκαλιά του ψηφοδελτίου μας προέρχεται από το ΚΙΝΑΛ και οποιαδήποτε στήριξη είναι αποδεκτή αρκεί να μην σημαίνει εξάρτηση.

Είναι τιμή μου που στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές συμμετείχα στο ψηφοδέλτιο του κ. Μάκη Κουρή είναι ένας τίμιος και αξιόλογος άνθρωπος.

Με τον κ. Α. Κασιμάτη γνωριζόμαστε, είναι ένας τίμιος άνθρωπος και εξαιρετικός γιατρός αλλά κάπου χωρίσανε οι δρόμοι μας, εγώ αποχώρισα από τον ΣΥΡΙΖΑ το 2015 με την διάσπαση και εντάχτηκα στη ΛΑΕ και ως εκ τούτου έχουμε κάποιες διαφορετικές απόψεις.
Ο χαρακτηρισμός «συμμορία» που είχε αποδώσει στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές ο βουλευτής κ .Κοντονής στον συνδυασμό του κ. Μποζίκη του οποίου εμείς αποτελούμε την συνέχεια ήταν μία ατυχής στιγμή. Δεν μπορούμε να χαρακτηρίζουμε ανθρώπους ως συμμορία, ανθρώπους που γνωρίζουμε και έχουν καταθέσει τη ζωή τους. Το «συμμορία»  αποδεικνύεται δικαστικά.

Κυκλοφοριακές μελέτες έχουμε στον δήμο αλλά το ερώτημα είναι αν έχουν εφαρμοστεί ποτέ και θα πρέπει να ξέρουμε ότι όταν κάνουμε λόγο για κυκλοφοριακή μελέτη αυτή εφαρμόζεται εξ ολοκλήρου και όπως είναι, δεν εφαρμόζεται τμηματικά γιατί τότε  έχουμε αποτυχία.
Στη Ζάκυνθο θεωρητικά δεν θα έπρεπε να έχουμε πρόβλημα κυκλοφοριακό διότι έχουμε δρόμους και ο όγκος των οχημάτων που κυκλοφορούν ακόμη και τις μέρες και ώρες αιχμής δεν είναι τόσος ώστε να υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα οφείλεται εν πολύς στην παράνομη στάθμευση και στο διπλοπαρκάρισμα που βλέπουμε στην παραλιακή οδό, αυτό είναι υπεύθυνο. Άρα αν εφαρμοστεί η νομιμότητα πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Αυτό είναι βέβαια θέμα αστυνόμευσης και εφαρμογής των νόμων. Επίσης έχουμε το πλεονέκτημα στη Ζάκυνθο να έχουμε δρόμους περιφερειακούς όπως του παλαιού νοσοκομείου και βέβαια η περιφερειακή οδός Κυδωνίου-Βαρών η οποία αν διαμορφωθεί κατάλληλα και διαπλατυνθεί μπορεί να αποσυμφορήσει το κέντρο της πόλης. Έτσι αν θέλει κάποιος να πάει από την Λούμπα στο Κρυονέρι δε είναι ανάγκη να περνάει μέσα από την πόλη αλλά θα μπορεί να χρησιμοποιεί τον περιφερειακό δρόμο.
Η βούληση μας είναι να υπάρχει μία κυκλοφοριακή μελέτη η οποία θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της πόλης και η οποία θα εφαρμοστεί εξ ολοκλήρου όχι τμηματικά ή σταδιακά, να μην γίνονται παρεμβάσεις για λόγους ρουσφετολογικούς και βέβαια αστυνόμευση.
Δεν είναι πάντα οικονομικές οι δυσκολίες για την εφαρμογή μίας μελέτης. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι καταρχάς να είμαστε προσηλωμένοι στο στόχο μας.
Η διεθνής πρακτική σήμερα λέει ότι η πόλη δεν είναι για τα αυτοκίνητα αλλά για τους ανθρώπους. Οι θέσεις πάρκινγκ λύνονται με τη δημιουργία περιφερειακών πάρκινγκ πχ στις περιοχές Λούμπα, Γήπεδο, Κήποι, ΕΟΤ, για τα οποία δεν απαιτούνται μεγάλα κεφάλαια. Επίσης είναι απαραίτητη και η αστική συγκοινωνία. Είμαστε από τις ελάχιστες πόλεις της Ελλάδας που δεν έχουμε αστική συγκοινωνία. Πρέπει να εφαρμόσουμε αστική συγκοινωνία όχι όμως με τεράστια λεωφορεία αλλά με μικρά mini-bus που με συχνή συγκοινωνία θα εξυπηρετούν τους πολίτες. Με την θέληση του δήμου και την αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων που υπάρχουν για αυτό το σκοπό όλα αυτά μπορούν να γίνουν. Θέλουμε την Αλεξάνδρου Ρώμα πεζόδρομο.

Αποτελεί αίτημα το κλάδου μας, του συλλόγου των μηχανικών η μεταφορά της πολεοδομίας στην πόλη και νομίζω ότι θα πρέπει να κατευθυνθούμε προς το κτίριο του παλαιού νοσοκομείου. Κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο γιατί απαιτούνται πολλά χρήματα αλλά νομίζω ότι είναι εφικτό. Η αίσθηση μας είναι ότι η περιφέρεια δεν θα είχε αντίρρηση ως προς αυτό.

Η θέση μας για το ναυάγιο είναι συγκεκριμένη και η πρόταση μας είναι να στηθεί ένας φορέας διαχείρισης στον οποίο θα συμμετέχουν δήμος, περιφέρεια και εκκλησία, όλοι οι εμπλεκόμενοι και εκεί αφήνοντας στην άκρη τα μικροσυμφέροντά του ο καθένας πρέπει να βρούμε το τρόπο της διαχείρισης και της παραλίας αλλά και του επάνω τμήματος, με ανθρώπους εξειδικευμένους σε αυτό το θέμα για να γίνουν και οι υποδομές για την ασφαλή πρόσβαση των επισκεπτών.
Άμεσα μπορούμε λάβουμε υπόψη μας την έκθεση Λέκκα και να φτιάξουμε τις περιοχές ασφαλείας που προβλέπονται για να είναι ασφαλείς όσοι επισκέπτονται το χώρο.

Ασχολούμαι παραγοντικά με τον αθλητισμό και είμαι πρόεδρος του κολυμβητικού συλλόγου «Πρωτέας», ενός συλλόγου με μικρή ιστορία αλλά με μεγάλες διακρίσεις. Είναι καιρός η Ζάκυνθος να αποχτήσει ένα σύγχρονο κολυμβητήριο είναι αίτημα μας και θα το παλέψουμε.

Οι καιροί δεν είναι εύκολοι, υπάρχουν συμπατριώτες μας που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και δεν έχουν τη δυνατότητα για μία αξιοπρεπή διαβίωση. Εμείς σαν δήμος έχουμε την υποχρέωση και πρέπει να τους συμπαρασταθούμε και να είμαστε αλληλέγγυοι πλάι τους. Σήμερα οι κοινωνικές δομές του δήμου, όσες υπάρχουν, είτε έκλεισαν, είτε υπολειτουργούν. Δεν μιλάω για ελεημοσύνη αλλά για δομές που θα παρέχουν τα στοιχειώδη.


Ακούστε ολόκληρη την εκπομπή:


Current track

Title

Artist

Background