Η διάλυση της εργολαβίας για το δρόμο διαφυγής στο Ναυάγιο μεθοδεύτηκε από την προηγούμενη και την σημερινή Περιφερειακή Αρχή
Τρ 6/02/2024
«Αποδεικνύεται ότι στην Ζάκυνθο είμαστε αυτοκαταστροφικοί. Σχετικά με το έργο του δρόμου διαφυγής του Ναυαγίου, η μελέτη του έργου έγινε από τη Διεύθυνση Δασών και έλαβε την έγκριση του Συμβουλίου Δασών Ελλάδος και της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας. Πήρε τη μελέτη του έργου η Περιφέρεια για να την υλοποιήσει και δεν προχώρησε τίποτα.
Δεν θα σταθώ στις αιτιάσεις της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, και θεωρώ ότι η πρόταση της Προϊσταμένης της Υπηρεσίας κας Παπασταύρου περί δημιουργίας αρχαιολογικού πάρκου 400 στρεμμάτων στην ευρύτερη περιοχή, ήταν μια απλή πρόταση, που δεν θα έπρεπε να εμποδίσει την ανάπτυξη της περιοχής. Πιστεύω ότι μεθοδεύτηκε αριστοτεχνικά η διάλυση της εργολαβίας του έργου τόσο από τη προηγούμενη, όσο και από τη σημερινή Περιφερειακή Αρχή.
Δυστυχώς διαπιστώνων ότι κινείται στην ίδια κατεύθυνση και η νέα Περιφερειακή Αρχή. Ο κ. Καποδίστριας είπε ότι ενημερώθηκε για την απόφαση διάλυσης της εργολαβίας που σκοπό είχε την κατασκευή του δρόμου, λίγες ημέρες πριν την ανάρτηση της στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, αλλά τι έκανε ο ίδιος στη πορεία; Ποιον ενημέρωσε και ποια εναλλακτική έδωσε;
Ο Βουλευτής Ζακύνθου με δηλώσεις του λέει ότι δεν θέλει αυτόν τον δρόμο. Δηλαδή ο ίδιος ο βουλευτής αντιστρατεύεται το έργο της κυβέρνησής του. Πιστεύουν κάποιοι ότι θα λειτουργήσει το Ναυάγιο χωρίς δρόμο διαφυγής; Ο νόμος Χαρδαλιά είναι σε ισχύ και αφορά όλη την Ελλάδα. Απαγορεύεται η οργανωμένη επισκεψιμότητα σε αξιοθέατα που θεωρούνται τυφλά σημεία, όπως το Ναυάγιο, που δεν έχει δρόμο διαφυγής σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Αυτοί που σήμερα έχουν την ευθύνη πρέπει να ενεργήσουν.»